Általános Szállítási és Vásárlási Feltételek a www.leroyglass.hu webáruházban.

 

Kérjük, figyelmesen olvasd el az alábbi szerződést, és csak abban az esetben adjál le rendelést, amennyiben annak minden pontjával egyetértesz.

Utolsó frissítés dátuma: 2018. Április  11. 15:00

 

 

  1. Bevezetés

Az alábbi részletezett Általános Szállítási és Vásárlási Feltételek (a továbbiakban Általános Feltételek) kizárólag az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik. Egyrészről a zuhanyfal.hu honlap felhasználóira (a továbbiakban "Vevő"), másrészről a zuhanyfal.hu honlap üzemeltetőjére (a továbbiakban Eladó”).

 

Modern Glass Art

Székhely: Magyarlóna, 9-es farm, 22-es csarnok

Képviselő: Egri Csilla

Bejegyzés száma: J12-2341-2013

Adószám: 32053216

E-mail cím: info@leroyglass.hu

Tel: +36 (1) 609 8317

  

Kizárólag az itt említett Általános Feltételek érvényesek és minden más feltétel helyébe lépnek, kivéve kivételes előzetesen bejelentett, vagy írott módosítás esetén. Az Eladónak jogában áll esetenként az alábbi Általános Feltételeket módosítani, így minden vásárlás előtt újra el kell olvasni a bbmshop.shoprenter.hu honlap általános feltételeit. Ezek a módosítások az interneten való megjelenés pillanatától érvényesek és nem alkalmazhatóak a korábban megkötött szerződésekre. A honlapon leadott minden rendelésre a leadásának dátumán érvényben lévő Általános Vásárlási Feltételek érvényesek. Érvényesített rendelés esetén a Vevő az itt elolvasott feltételeket feltétel nélkül elfogadja.

 

  1. Rendelés / rendelés érvényes lemondása

Az alábbi rendelési forma áll a Vevő rendelkezésére:

Interneten keresztül a zuhanyfal.hu honlapon, éjjel-nappal a hét minden napján.   

Beérkezett megrendelést e-mailben visszaigazoljuk.

 

A rendelés érvényes módosítása és/vagy lemondása:

Vevőnek a rendelését a visszaigazolt leadás napját követő napon 12 óráig van lehetősége lemondani vagy módosítani az  info@leroyglass.hu e-mail címen, amennyiben időközben a Vevő rendelése nem került átadásra a futárszolgálatnak.

 

 

  1. Termékinformáció

Eladó mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak minél hitelesebb feltüntetése érdekében. Ennek módja a termék paramétereinek a valóságnak megfelelő leírása, illetve a termékről készült fényképek, melyek lehetőség szerint a gyártó saját fotói. 

 

 

  1. Árak

A honlapon feltüntetett eladási árak Forintban vannak megadva, és tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA). Az esetleges szállítási költségek a Vevőt terhelik és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek többlet költségeként szerepelnek.

Az Eladó az árváltoztatás jogát fenntartja, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel.

 

  1. Rendelkezésre állás

Megrendelését a honlapon közölt szállítási határidőn belül teljesítjük. A webáruházban feltüntetett termékek elérhetőek saját raktárunkban vagy üzemünkben. 

 

A vállalt szállítási határideje a készleten lévő termékek esetében: csomag összeállítás legkésőbb 3 munkanap, a kiszállítás további legtöbb 3 munkanap.azaz hétfői rendelés leadás esetén legkésőbb a pénteken veheti át.(futárral történő kiszállítás esetén).

 

Az Eladó törekszik a termékek mielőbbi kiszállítására. A termékek szállítási határideje egyéb szállítási módok választása esetén eltérhet jelen ÁSZF-ben az alábbi táblázatban részletett módon.

Szállítási mód

Futárszolgálattal

Csomag összeállításának napja

Szállítmányozónak történő átadás napja

Vevőhöz való megérkezés napja

Készleten lévő nem dekorált termék

legkésőbb a 3. munkanap

legkésőbb a 4. nap

Legkésőbb az 7. munkanap

Készleten lévő termék, amelyet dekoráltni kell a vevő megrendelésére

legkésőbb a 5. munkanap

legkésőbb a 6. nap

legkésőbb a 9. munkanap

Megrendelésre gyártott termék egyedi méretekben vagy színekben

legkésőbb 15. munkanapnap

Legkésőbb a 16. nap      

Legkésőbb az 19. munkanap

Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a fenti szállítási határidőket betartsa. Mindazonáltal nem tudunk felelősséget vállalni a szállítás során történő, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél, a Vevő vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért.

 

 

  1. Szállítási módok és díjak

Vevőnek a rendelés leadásakor lehetősége van kiválasztani a kiszállítás módját.

 

  1. A) Futárszolgálat

A Futárszolgálatos kézbesítési mód esetén a Vevő védőcsomagolásban (kartondobozban) kapja kézhez a megrendelt termékeket. A kiszállítás minden esetben a megrendelés leadásakor megadott címre történik (kivéve, ha a cím módosításáról a Vevő legkésőbb a csomag futárnak való átadását megelőzően nyilatkozik).

A futárszolgálat e-mailben értesíti a vevőt a másnapi szállításról, valamint SMS-értesítést küld a szállítás napján a várható kézbesítés időpontjáról. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. 

 

  1. Fizetési módok

Eladó 3 féle fizetési módot kínál:

  1. A) Banki átutalásos fizetés (előre utalás)

Vevő a rendelését követően internet bankján keresztül vagy a számlavezető bankjánál helyben átutalja a rendelt termék(ek) + a fentiekben megjelölt átalány szállítási díjat Eladó bankszámlájára. A közleményben kérjük feltüntetni a rendelés számát.

Cég neve: MODERN GLASS ART
Bankszámlaszám: Raiffesen Bank 

Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!

Egy rendelés akkor számít kifizetettnek, amikor a rendelés ellenértéke beérkezett számlánkra.

Amennyiben Vevő ezt a fizetési módot választja, úgy a rendelés leadásától számított 8 munkanapon belül van lehetősége a tranzakció lebonyolítására, ellenkező esetben a 9. munkanapon a rendelés lemondottnak minősül és törlésre kerül.

 

 

  1. B) Kártyás kifizetás

Kártyás kifizetésre minden Vevőnek van módja a megrendelés elfogadásakor a www.leroyglass.hu  weboldalon.

 

  1. Elállási jog

Standard termékek elállási feltételei:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a Vevőt. Az Eladó összhangban a rendelettel 14 napos elállási jogot garantál a vevő részére (a csomag kézhezvételétől számítva) amennyiben a termék csomagolása sértetlen. Az elállási jog gyakorlásához Vevőnek feltétel nélküli joga van, kivéve a termék eladóhoz való visszajuttatásának költségét, mely Vevőt terheli. A csomagot a saját költségére küldheti vissza a számla kíséretében. Kérjük, hogy a terméket ajánlottan adja fel, arra az esetre, ha terméke elveszik, károsodik, vagy megrongálódik. A visszaküldés költsége minden esetben a Vevőt terheli. A visszafizetés banki átutalással történik. Amennyiben a rendelést nem banki utalással fizette, a Vevő banki adatai szükségesek a visszatérítéshez.

 

Személyreszabott termékek elállási feltételei:

A standard termékek csak nem dekorált formában léteznek. Amennyiben a vevő egy homokfúvással dekorált terméket kér akkor mi ezt a vevő megrendelése alapján a standard termékre ráhomokfújuk, kezeljük vagy szinezzük is  a Vevő kívánsága szerint.

Amennyiben a Vevő személyreszabott terméket rendel: homokfúvással dekoráltat vagy egyedi méretet 

1.akkor a befizetett előleg teljes összege visszatartandó amennyiben a Vevő a termék legyártása közben áll el a megrendeléstől

2.a teljes összeg visszatartandó ha már kiszállításra került kész terméktől áll el. A termék csak akkor visszaküldhető ha nem felel meg a megrendelt paramétereknek vagy ha javíthatatlan, szervizelhetetlen  hibával rendelkezik.

 

 

  1. Visszaküldés

 

 

A termékek visszaküldése kizárólag postai vagy más futár szolgáltatói úton lehetséges. A visszaküldés költsége a Vevőt terheli, kivéve ha a kiküldött termék nem egyezik meg a megrendelt termékkel. Amennyiben a kézhez vett termék nem egyezik meg a megrendelt, illetve a honlapon feltüntetett termékkel, a visszaküldés költsége visszatérítésre kerül a Vevőnek. Ebben az esetben Eladó garantálja a rendelésnek megfelelő termék kiküldését, és átvállalja a szállítási költséget.

A termék visszaküldéséhez és az ár visszatérítéséhez vegye fel velünk a kapcsolatot:

  • írásban az info e-mail címen  info@leroyglass.hu 
  • telefonon a 0040-264701788 számon

Egyéni vagy testreszabott termékek esetében NINCS visszaküldési jog!

 

 

TESTRESZABOTT TERMÉK es raktári készleten lévő TERMÉK 

A webáruházban bemutatott modellek / termékek többsége (kivéve a készletből szállított termékeket) megjelenítésre és bemutatásra szolgáló termékek, amelyek lehetőséget kínálnak ügyfeleinknek a termékek megrendelésére / testreszabására. 

A testreszabott termékek csoportjába tartoznak a következők:

1.A modellek kialakítása adaptálása az ügyfél által igényelt méretre, szinre, rajzolatra (mint pl: mindenféle festett / homokfúvott / nyomtatott / gravírozott üveg estében, valamint az ólomüveg / vitrinek / üvegbetétek, az összes válaszfalak / ajtók / zuhanykabinok estében)

  • 2. Az  üveg festése / nyomtatása a kiválasztott modell szerint vagy a kivalasztott PANTONE vagy a RAL szerint.
  • 3. Az ólomüveg ablakok 
  • 4. A homokfúvott összes díszített termékek

A testreszabott termékek dizájn adaptálása az ügyfél által igényelt méretre vagy színre, vagy az ólomüveg / festett / nyomtatott üveg, kabin / díszített ajtók végrehajtása csak azután történik meg, hogy az ügyfél megfizette a kiállított proforma számlát, és a pénz bekerült a Szállító számláján.

 

Annak megértése végett, hogy a megrendelt termék testreszabott termékek-e vagy készletes TERMÉK; kérjük, olvassa el a termék rövid leírásat. Ezen tulajdonság a megrendelésről való lemondási jogát is meghatározza (a testreszabott termékek esetében a termék értékének 50% -át visszatartjuk, ha lemond a megrendelésről.) Egyéni vagy testreszabott termékek esetében NINCS visszaküldési jog!

 

 

  1. Hibás teljesítés

Amennyiben a vevő nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy kérjük, ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunk számára. A hibás árut minden esetben díjmentesen kicseréljük. Hibás teljesítés esetén a vevő elállhat a vásárlástól vagy kérheti a hibás termék cseréjét. A hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását - a vevővel való egyeztetés után - a cégünk  szervezi, illetve ő állja az azzal kapcsolatos minden díjköltséget.

Amennyiben elérhető a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő 3-15 munkanapon belül feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy a vevő határozhat arról, hogy fenntartja-e a megrendelését. Amennyiben a vevő eláll a vásárlástól, a visszaküldött termék árát visszautaljuk részére, amennyiben egyéb terméket nem szerepelt a kosarában, akkor a szállítási díjat is visszautaljuk részére. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetőek, nem pótolhatóak.

Hibás termék esetében a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak.

 

  1. Jótállás, szavatosság

A termékeket a feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. A legnagyobb gondosság mellet is előfordulhat azonban, hogy a vevő valamilyen okból elégedetlen a termékkel Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben (továbbiakban: Ptk.) a 151/2003. és 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. 

A termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot. A tartós fogyasztási cikkek szavatossága két év. A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 2 napon belül az Eladónak  bejelenteni.

Egy termék akkor minősül hibásnak,

  • ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak
  • ha nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel
  • ha alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket rendszerint
  • használnak
  • ha nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal
  • ha nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett

Felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (törés kár pl. utazás során repülőn, buszon stb.). Ilyen esetekben javasoljuk, hogy kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet az illetékes társaságnál. Továbbá az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

 

GARANCIA

Minden termékre 2 év garancia vonatkozik az esetleges gyártási hibákra vagy rejtett hibákra. Cégünk által szállított termékekre a kibocsátott adószámlán és a kísérő garancia igazolásán alapuló garancia vonatkozik. A jótállás nem vonatkozik az üveg törésére, megkarcolására, tűznek való kitettségére vagy az üveg megsemmisítésére az átvétel után - kivéve, ha az üveg szállítás alatt törött. Ebben az esetben az ügyfélnek a termék átvétele után azonnal ellenőriznie kell az üveget, és legfeljebb 2 órán belül az átvételtől számolva értesítenie kell az Eladót az üvegszállításnak a szállítótársaság által okozott sérüléseiről (fotóval bizonyítva). Az ügyfél kapcsolatba léphet az eladóval telefonon: 0040- (0) 264 701 788, e-mail: info@leroyglass.hu. Csak ebben az esetben cseréli ki az eladó az üveget a lehető legrövidebb időn belül, vagy pénzt visszatérítéssel kárpótolja  az Ügyfelet annak kívánsága szerint.

 

A jótállás a következő helyzetekben érvénytelen:

  1. a) A helytelen szerelés eseteben, a szerelési útmutató betartása nélkül, vagy ilyen utasítások hiányában professzionalizmus nélkül történt. A Modern Glass Art által gyártott összes szabványos terméknek szerelési útmutatója van. Ezek az utasítások, a számlával és a jótállási bizonyítvánnyal együtt küldjük  a vevőnek. Ha az ügyfél nem találja ezen dokumentumokat a termék átadásakor, akkor kötelessége kérni a Modern Glass Art cégtől e-mailben: info@leroyglass.hu. Kérelmét a kézhezvételtől számított 48 órán belül oldják meg.
  2. b) helytelen működtetés vagy nem megfelelő használat, nem megfelelő kezelés 
  3. d) idegen pótalkatrészek vagy tartozékok használata 
  4. e) a termékek nem megfelelő körülmények között történő használata (rossz vízminőség, nem megfelelő tápfeszültség, magas hőmérsékleti és nyomásingadozások, mechanikus ütések, helytelen kezelés, por, ártalmas, vegyi anyagok hatására stb
  5. e) helytelen szállítás, helytelen összeszerelés vagy a nem megfelelő kezelés bármilyen más formája
  6. f) a termékek módosítása;

A termékgarancia fenntartása érdekében a következő feltételeket kell betartani:

a.Az üvegfelületet nem szabad megtisztítani karcoló vagy kémiai oldatokkal / anyagokkal;

b.Az üveget csak mikroszálas kendővel es ablakok tisztítására szolgáló oldattal tisztítják 

  1. c) 100 Celsius fokot meghaladó hőmérsékletnek  nem lehet kitenni;
  2. d) fémszerkezetek és profilok: nem tisztíthatók sem savas és sem csiszoló oldatokkal / anyagokkal.

 

 

  1. Jogi hézagok és kiegészítések

Amennyiben az Általános Vásárlási Feltételek valamely pontja jogilag hatástalan vagy hiányos lenne, a szerződés további pontjai érvényben maradnak. A hatástalan vagy hiányos részek helyett az Ptk. ide vonatkozó pontjai érvényesek.



To Top